top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

להגשים חלום בכל צבעי הקשת! איך נוצרה טבעת 'ריינבואו' של הוטקראון

היה לי חלום, על טבעת זהב עם כל צבעי הקשת. על טבעת קסומה שתכיל בתוכו את כל הצבעים שמשמחים אותי.

היה לי חלום וברגע קטן בתיוג קטן בסטורי, הרמתי לגינת מהוטקראון שהחלום שלי שהן יעשו לי את הטבעת הזו ותוך דקה עברנו לוואטסאפ לשיחה על צבעים ומספר אבנים. נשבעת, זה לקח כמה דקות והיא אמרה לי כן! יאללה! בואי נגשים לך חלום!


ואני, כמעצבת שאני ניגשתי ישר לשלב הראשון של כל פרויקט: לוח השראה!

היו לי כמה רפרנסים מהעולם. וכן, יכולתי להזמין טבעת דומה מחו״ל בהרבה פחות כסף.

אבל את האיכות של הוטקראון אני מכירה מאוד מקרוב. (טבעת האירוסין שלי גם עוצבה בהתאמה אישית אצלן) ואני יודעת עד כמה הקו העיצובי נקי ומוקפד ועד כמה הן דואגות לאיכות האבנים!

לכן, היה לי ברור שאני לא מתפשרת ועוד יותר מתמיד, תומכת בעסק ישראלי שאני כל כך מעריכה.



אז אחרי לוח ההשראה ניגשתי לשלב בחירת הצבעים ומס׳ האבנים.

את דגם הטבעת גינת בחרה לי בדיוק יוצא מן הכלל, היא פשוט ידעה בדיוק מה יתאים לרצונות שלי.

סדר השיבוץ של האבנים לפי צבעים הייתה הבחירה שלקחה לי הכי הרבה זמן. היה לי חשוב שהסדר יסתדר לי בעין וגם בלב. יש לי סיפור אהבה עם צבעים ובמיוחד עם פלטות צבעים. אני מאוד רגישה לשילובים לא מדויקים, לניגודים, לזרימת מעברי צבעים, לחלוקה לפי הסדר שנכון לי. שמדוייק לי. התהליך היה מהנה עד מאוד עבורי. כחלק מעבודת המחקר של מעברי הצבעים, בחנתי את טבלת הרגשות מרגש של עצב עד רגש של שמחה ואושר וכל מה שעובר ביניהם. בחנתי גלגלי צבעים ומעברים נכונים לפי צ'אקרות, מיקומים בגוף, חיבור בין אנרגיות ועוד נושאים שמעניינים אותי שקשורים לגוף, נפש וצבע. רגשות וצבעים זה עולם שאני מעמיקה בלמידה עליו מתוך עניין ותשוקה אדירים לכל מה שקשור בנושאים האלו. אני לומדת על הקשר בין הצבע למצב הרוח שלנו, על היכולות והזכות שלנו להרגיש את כל הרגשות ולתת להם מקום. איך לעבור מרגש "נמוך" לרגש יותר גבוה. ועוד נושאים שמרתקים אותי. לכן, כשבניתי את סדר השיבוץ בטבעת הזו, בחרתי לכתוב 'בניתי' כי אני לא חושבת שהפועל עיצבתי מדויק כאן. את הטבעת עצמה אני לא עיצבתי, רק את סדר השיבוץ של האבנים. את כל שאר הקסם העיצובי עשו הוטקראון. לכן, אחרי שבחרתי את סדר הצבעים המדויק. זה שיושב לי הכי טוב בעין בלב.

החלטתי על פלטת הצבעים.

ביחד עם ההחלטה שיהיו 13 אבנים משובצות בטבעת.

יש לי קטע עם המס׳ 13 שהוא גם תאריך הלידה שלי וגם מבחינתי סוג של מס׳ מזל או מס׳ שהולך איתי. לכן, 13 הייתה הבחירה ביחד עם צבעוניות שמסמלת עבורי יותר מהכל את כל קשת הרגשות שאנחנו חווים בחיינו, את כל הדרך שאנחנו עוברות במסע החיים הזה, ובעיקר, את הזכות להרגיש, להתפתח, לשמוח, לכאוב, ללמוד, לאהוב, ושוב להרגיש, להתפתח, לשמוח, לכאוב, ללמוד, לאהוב. ושוב ושוב. גלגל של חיים מלאי רגשות וצבעים! זו האינטרפרטציה שלי לטבעת הריינבואו, לקשת הצבעים הזו, למעגל הרגשות והחיים הזה.


תודה ענקית להוטקראון שבראשה עומדת אישה שהיא המהות של המותג הזה, היא פשוט מלכה עם כתר!

תודה גינת אהובה על שירות יוצא מן הכלל, תודה שנתת לי חופש ביטוי ויצירה! ועוד מילה על הטבעת כמתנה. את הטבעת קניתי לעצמי. בלי שום סיבה מיוחדת או בעצם עם המון סיבות. החלטתי שמגיע לי, פשוט ככה. מגיע לי להשקיע בעצמי, במשהו שישמח אותי. בהתחלה אפילו אמרתי לאחותי בסוג של הצדקה שמגיע לי מתנה על כל העבודה הקשה שעשיתי בשנה הזועל הלידה וניהול העסק, על השקת היומן החמישי, על שנה וחצי שאני וליאור עם זואי בבית ועוד ועוד סיבות נפלאות למתנות. ואז אחותי הכל כך חכמה אמרה לי : "גם אם לא היית עובדת כל כך קשה. מגיע לך. פשוט כי מגיע לך." וככה בהכלה וקבלה, הזמנתי לי טבעת ריינבואו שמשמחת אותי עד מאוד! קצת מידע על הטבעת: הטבעת מזהב, משובצת אבנים - וזה סדר סוג האבנים:

אמטיסט טנזנייט ספיר ורוד ספיר ורוד רובי סיטרין ספיר צהוב ספיר ירוק בהיר ספיר ירוק ספיר ירוק כהה בלו טופז סוויס לונדון בלו טופז ספיר כחול יש לכל אבן משמעות והרבה אנרגיות טובות. בקצרה אוכל לכתוב קצת על האבנים (אני מאוד מחוברת לעולם הקריסטלים והאבנים) אמטיסט - אבן הבריאות טנזנייט - אבן נוכחות אבני ספיר מעודדות חיבור לעצמי הגבוה ולרוגע. רובי - אבן רוחנית מאוד, מחוברת לנשיות, למרץ וחיוניות. סיטרין - אבן השפע אבני טופז כחולות טובות לתקשורת ולמדיטציה. (אתר מצוין על תכונות קריסטלים ) גינת הציעה לקרוא לטבעת " טבעת ענבל" אבל אז חשבנו שתינו שטבעת "ריינבואו" זה שם מדויק יותר עבורה! אז תכירו את טבעת 'ריינבואו' של הוטקראון! HOTCROWN

את הטבעת אפשר להזמין באתר של הוטקראון ממש כאן

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page