top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

על מה כבר יש להודות?

אני בטוחה שגם את מרגישה ככה לפעמים, את יודעת שיש לך דברים להודות עליהם בחיים, אבל החיים כמו החיים, מלאים. מלאים בריצות ובמשימות. מלאים במחויבויות וברצונות, בחדשות, בארועים ובעיקרון, מלאים בהכל מהכל. ולפעמים אנחנו שוכחות לעצור לנשום ולשאול, על מה אני מודה היום? אם תרגול הכרת תודה מעניין אותך ובא לך להעמיק עוד, מוזמנת לקורס הכרת תודה ביחד עם מחברת הכרת תודה. כל הפרטים כאן כדי להעמיק את התרגול, אני רוצה להכיר לך כמה מסוגי הכרת התודה שעוזרים לי להסתכל על הדברים קצת אחרת. סוגי הכרת התודה עוזרים לי להסתכל על החוויות והמתנות בחיי מכיון שונה כשאני מבינה שיש עוד כמה ערוצים של טוב שמגיע אליי במהלך היום. דוגמאות לסוגי הכרת תודה:

תודה לעצמי

תודה לאנשים שבחיי

תודה ליקום / לאלוהים

תודה על מתנות שקיבלתי

תודה על היופי שסביבי / הטבע שמקיף אותי

תודה על מה שיש וקיים ברגע הנוכחי

תודה על דברים שלא קרו

תודה על מה שבדרך אליי



תודה לעצמי - על המאמץ, ההשקעה, ההצלחות והחמלה.


תודה לאנשים שבחיי - הקרובים אליי, אלו שמקיפים אותי, שאוהבים אותי.


תודה ליקום / לאלוהים - כל אחת ומה שהיא מאמינה בו, אבל יש דברים שקורים והם גדולים מאיתנו וגם על זה נוכל להודות.

תודה על מתנות שקיבלתי - מתנות פיזיות מאחרים, או מתנת הזמן שפתאום קיבלנו,


תודה על היופי שסביבי / הטבע שמקיף אותי - היכולת להיות בנוכחות ולהתבונן ביופי שסביבי מכילה בתוכה תרגול מיינדפולנס והכרת תודה ביחד. כמה נפלא זה להסתכל על פריחת האביב הצבעונית ולהודות עליה.


תודה על מה שיש וקיים ברגע הנוכחי - נוכחות ושוב נוכחות. לראות את כל היש שקיים זה תרגול מושלם.


תודה על דברים שלא קרו - גם הכרת תודה כזו יש, והיא אמנם לפעמים יכולה להגיע מפחד וממחשבות קטסטרופליות, אבל זה טבעי ואנושי להודות שמשהו רע לא התרחש.


תודה על מה שבדרך אליי - הכרת התודה העתידית היא סוג של שיחה ביני לבין היקום, שלדעתי מזרים אליי טוב שאני עוד לא יכולה לראות. אבל הוא בדרך, אני מאמינה כך ועל זה אני יכולה להגיד תודה.

----------------------------------------------------------------------------------------------- יש עוד המון סוגים של הכרת תודה וכל אחד מהם מגיע ממקום אחר אבל כולם מרחיבי לב, מנכיחים אותנו בכאן ועכשיו ועוזרים לנו להיות קצת יותר שמחות. ספרו לי בתגובות או במייל איזו הכרת תודה אתן מכירות ומשתמשות ואיזה סוג חידשתי לכן.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page