top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

לרקום אהבה

עודכן: 21 במרץ 2019


לפני כמה חודשים הגשמתי חלום קטן והלכתי לסדנת רקמה. כתבתי ברשימת החלומות שלי " ללמוד לרקום" וסוף סוף זה קרה! מי שעזרה לי להגשים את החלום הזה הייתה עדיה מבוליגאיה רקמה שעושה סדנאות רקמה מהנות במיוחד חוץ מזה שהיא מוכשרת בטירוף. יכולים להכיר אותה כאן ומהרגע שלמדתי לרקום התחלתי לרקום לבבות.

זה לא מפתיע אותי, אני מחוברת מאוד לצורת הלב והיא אומרת מבחינתי הכל.

היא רכה ועגולה,

היא חדה לפעמים אך עדיין אוהבת. צורת הלב פשוט נעימה לי מכל כיון. אז כשקניתי בשבוע שעבר נעלי סניקרס לבנות חלקות, ידעתי שארצה לרקום עליהן, אבל לקח לי זמן להחליט מה לרקום.


יש לי בלוח השראה בפינטרסט כל כך הרבה תמונות ורעיונות אבל יש דברים שעדיין נראו לי קצת מסובכים

מאוד רציתי לרקום חרציות או דייזיס, אבל זה הרגיש לי מורכב לעבודה כזו. אז, הלכתי על לבבות בשלל צבעים!!


את הלבבות ציירתי ידנית עם עפרון חלש והרקמה עצמה עלתה על הציור אז לא הפריע לי שלא מחקתי אח"כ את קווים המתאר.

החלטתי על פלטת צבעים מגוונת והחלטה עוד יותר אמיצה הייתה לא לרקום צבעים אחידים בנעל ימין כמו בנעל שמאל. כמעצבת גרפית שהכל אצלי ממוחשב ועובר יישורים ומירכוזים, דווקא החופשיות בלאייר ידנית, לשחק עם הגבהים והצבעים ושלא תהיה אחידות נתן לי שיעור נהדר בשחרור ובאומץ יצירתי.

פעולת הרקמה על בד הקנבס העבה של הנעל לא הייתה קלה וגם הזוית של החדרת המחט מפנים הנעל.



אבל כמו כל פרויקט רקמה שעשיתי מאז הסדנא הזכרתי לעצמי כמה דברים חשובים: 1. לעבוד לאט, אין לחץ לסיים הכל ביום אחד - אני בחורה של פרויקטים מהירים, אני אוהבת תוצאות ומהר. רקמה זה השיעור שלי בקצב אחר. ברקמה דברים לוקחים זמן, מכניסים שלווה ואורך רוח שאני לגמרי אשמח להכניס עוד לחיי. לכן, לאט. כל יום התקדמתי קצת.


2. התקדמות לא מושלמות - אני לא חושבת שאני ארקום מושלם אי פעם, אני לפעמים לא מדייקת ובאמת שאין לי סבלנות לרקמות מורכבות כרגע. יכול מאוד להיות שעם הניסיון והתירגול יגיע שיפור, אבל אני לא שואפת למושלם. בשום דבר. לכן, גם אם לב אחד יצא לי עקום, לא נורא. זה כולה נעל, זה כולה רקמה וזה כולה פרויקט יצירתי נחמד שאני עושה להנאתי. בניגוד למוצרים שאני מעצבת בסטודיו, אין לי שום רצון עז שהכל יצא מושלם מושלם מושלם.


3. להנות - את רוב התחביבים שלי הפכתי למקצוע ועסק, תחביבי האחרים כוללים קרוספיט, ספרים, צילום להנאתי וטלוויזיה. אז כשהוספתי לי תחביב חדשה מעולם הרקמה, הזכרתי לעצמי שתחביב מטרתו לעשות לי כיף, לגרום לי להנות. לכן, אני מזכירה לעצמי כל הזמן, אם הפסקתי להנות, שחררי, תחזרי לזה יום אחר. ** את הנעליים קניתי בגלי- הן של חברת LEE COOPER **

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page