top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

הדברים שמשמחים אותי - מדור חדש בבלוג!



מדור חדש מתחיל היום בבלוג, והאמת, אני מתרגשת לפתוח מדור חדש, כי עוגן קבוע בבלוג עוזר לי מאוד להתמיד בכתיבה ובהעלאת התכנים לבלוג וזה הוכיח את עצמו במשך תשע שנים בהן אני כותבת ולכן, כל עוגן כזה יעזור לי לשתף יותר, לכתוב יותר ולהביא לכן עוד מהעולם שלי. לכן, תכירו : "הדברים שמשמחים אותי"  בפוסטים האלו אני אשתף מחיי האישיים, מהאהבות שלי, הבילויים שלי ובכללי, אשתף בכל מה שמשמח אותי. קטן או גדול, אם הוא משמח אותי, הוא מבורך. אני חיה את חיי עם רצון לחיות חיים שמחים יותר, בכל יום קצת יותר. אם זה בעזרת כלים שאני עובדת איתם, אם זה בעזרת הכנסת עוד מהדברים שמשמחים אותי ליום שלי ואם זה בעזרת הפצת הידע שלי הלאה. אז אני פותחת את המדור עם משהו שמאוד מאוד משמח אותי: סתיו אם תעצרו לדמיין איך נראה בעיניכם סתיו הוא כנראה לא מה שתראו מחוץ לחלון בישראל באוקטובר. אבל, אני מאמינה גדולה בלייצר לעצמנו את החיים שאנחנו רוצים לעצמנו, ולכן, כדי שאני אחוש את תחושת הסתיו שאני כל כך אוהבת, זו שאני רואה בפינטרסט ובאינסוגרם וברחבי הרשת אי שם בצפון ורמונט או אפ סטייט ניו יורק. אני עושה כל שביכולתי לייצר לי תחושת סתיו בבית. זה מתחיל כמובן, כמו שציינתי, בפינטרסט. יש לי שני לוחות פינטרסט שמעוררים בי את תחושת הסתיו. Autumm / fall


בלוח הזה יש המון תמונות של דלעות. אני מאוהת בירק הזה! הוא משמח אותי מאוד! (לא ברור למה ומאיפה זה התחיל ) Pumpkin

אחרי שקיבלתי השראה ונכנסתי לאוירה בעזרת תמונות ושיטוטים בפינטרסט, אני פונה לארון בגדים שלי ומתחילה להוציא את כל הפריטים הכתומים והנעימים שמחכים לרגע שיתקרר קצת.  (מרגיש שזה יכול לקחת עוד קצת זמן) אבל, לכל דבר יש את הזמן שלו, אני סבלנית. הרוח הקרה והעלים הנושרים שווים את הציפייה. כמובן שגם נרות עם אור כתום וכרבולית מול סרט קיטשי תמיד עושים את האוירה לסתיוית, גם אם המזגן דולק עדיין. זה כל עניין של סטייט אוף מיינד. אני גם משתדלת שבסלון תמיד תדלוק גרלנדת מנורות קטנות וחמודות שעושות נעים בעיניים.

אפילו הגדלתי והכנתי בשבת מרק כתום חם ונעים שממש עשה את העבודה והכניס אותי לאוירת סתיו אמיתית. עקב כך שאני לא גדולה במתכונים, ממליצה לחפש מתכונים של מרק כתום. והמרק הכתום של שגב ממש מעולה.


עוד טריק קטן שממש עובד לי, אני מקשטת את היומן עם המון מדבקות סתיו, מדבקות של דלעת, מדבקות הלוואין ובכלל, תחושה כללית של טבע, עלי שלכת והרבה כתום! מה שהופך את חודש נובמבר ביומן השנתי לתכנון והשראה מושלם לאוירה כי הוא כתום!!



לכן, עד שהסתיו באמת יבוא, אני חיה בסרט הכתום שלי, מבקשת מאנשים שמבקרים בחו"ל להביא לי איתם איזו דלעת מפלסטיק ומשוטטת לי בהנאה ברשתות החברתיות עד שהעלים בארץ ינשרו והמעלות ירדו מתחת ל 20. סתיו נעים

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page