top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

חנויות נייר בניו - אורלינס


כל טיול לחו"ל מתחיל אצלי בתכנון, אני פותחת מפה בגוגל, פותחת את פינטרסט ומתחילה לחפש אחר מקומות שאני חייבת לבקר בהם. אחד החיפושים הראשונים שלי, איך לא, זה חנויות נייר! בכל עיר שאני מגיעה אליה תהיה לפחות חנות נייר אחת. כן, גם ביון באיזה אי מצאתי חנות שמוכרת מוצרי נייר מיוחדים. אז כשהתחלנו לתכנן את ירח הדבש שלנו, אי שם בשנת 2017 (כן, התחלנו לתכנן שנה לפני) כמובן שהתחלתי בחיפוש חנויות שוות! אבל החיים כמו החיים, תוכניות הן בסיס גמיש לשינויים והפתעות, ומצאנו על הדרך עוד כמה מקומות קסומים וחלק מהמקומות היו סגורים, אז קבלו את ההמלצות הכי חמות שלי לחנויות נייר ובכלל לשיטוט צבעוני ושמח בעיר המיוחדת הזו, ניו אורלינס: 1. Scriptura - חנות קסומה וענקית של מוצרי נייר, יש להם הכל מהכל, כרטיסי ברכה ומחברות, זור שלם המוקדם ליוצרים מניו אורלינס וקומה שלמה של עיצוב הזמנות לחתונה וכל הנלווה לזה. באמת חנות מדהימה!



כתובת החנות - 5423 Magazine St, New Orleans, LA 70115, ארצות הברית


אנחנו התחלנו את הטיול שלנו ברחוב מגזין ממש כאן, אפילו התפנקנו בקפה טוב צמוד לחנו והמשכנו במעלה הרחוב במשך יום שלם של צבע והנאה! המלצתי לפנות יום שלם במזג אויר טוב לכל רחוב מגזין, הוא עמוס בבתים צבעוניים, חנויות קטנות ומטריפות, הרבה וינטג' והרבה מסעדות וברים שכונתיים ששווה לעצור לבירה בהם.

באמצע רחוב מגזין, שהוא רחוב מאוד מאוד ארוך. יש חנות נייר חמודה שלצערי הייתה סגורה כשהגענו, אבל מבחוץ היא הייתה נראית מקסימה. מה שהקסים עוד יותר, היו המדרגות והדלת הצהובה בכניסה שפשוט עשו אותי שמחה!


Box paper scissor כתובת החנות -3900 Magazine St, New Orleans, LA 70115, ארצות הברית‏

ועכשיו להפתעת היום, בין חנות לחנות העין שלי עוצרת תמיד על טיפוגרפיה מעניינת ועל עיצובים מגניבים, ועצרתי לצלם חלון ראווה שתפס את עיני. לא ידעתי איזו חוויה נעבור בחנות הבאה..



3. lionheartprints - היא חנות מדויקת ואופנתית בכל הקשור לעיצוב. יש בה המון נייר ולא רק.

חמש דקות אחרי שנכנסו לחנות והתלהבתי מהעיצוב, המוצרים והגודל המרשים והחלומי של חנות למוצרי נייר, קלטתי שיש חלק בחנות שהוא בעצם אזור דפוס בלט בו עומד איש עם סינר מלוכלך ומייצר ברכות ידנית.



אתם יכולים לתאר לעצמכם את עיניי הזורחות כשהוא שאל אם אני רוצה להיכנס לראות והתחיל להסביר לי ולליאור על המכונות שאני כל כך אוהבת.


יש לי חיבה גדולה לדפוס ישן וידני, עוד יותר לחבר'ה צעירים שמשמרים את ההיסטוריה הזו. רוס המקסים ממש הראה לנו את המכונות בעבודה, ליאור בן זוגי ראה בפעם הראשונה את המכונה בפעולה ולי זו הייתה חוויה משמחת ומרתקת שלקח לי אחר כך כמה שעות להירגע מהחוויה.

כתובת החנות: 3312 Magazine St, New Orleans, LA 70115, ארצות הברית‏

ועוד המלצה חשובה לכל חובבי ההמבורגרים והבירות, ממש צמוד לחנות הזו יש מסעדה / פאב שכונתי עם חצר חיצונית עם אחלה אוכל, בירה מעולה ואוירה אמריקאית אמיתית!

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page