top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

יום תחילת היומן שמח!

עודכן: 2 ביולי 2019


כמו בכל שנה מאז שהיומן השנתי לתכנון והשראה נכנס לחיי ולחייכן, כשאוגוסט נגמר וספטמבר מתחיל, אנחנו מתחילות את היומן החדש שלנו והחגיגות מתחילות!!!!

וכדי שאוכל להתחבר ליומן האישי שלי אני מתחילה כמו שאני מסבירה לכן בפוסטים השונים בעמוד הפייסבוק: 1. ימי הולדת וארועים מיוחדים. 2. תרגיל תחילת שנה- לעצור לדמיין ולחלום איזו שנה אני רוצה לעצמי. 3. רשימת חלומות ומטרות 4.תכנון שנתי 5. בניית לוח השראה ביומן 6. תרגילי כתיבה בתחילת היומן: מה חשוב לי באמת / הדברים שמשמחים אותי / מהי הצלחה עבורי. 7. תכנון חודשי - ספטמבר. 8. תכנון שבועי של השבוע הנוכחי. כן, זה הרבה הכנות, אבל אני פורסת את זה על כמה ימים ונהנת מכל חלק וחלק בהכנת היומן שלי לשנה החדשה!!!




ועכשיו לחגיגות! אני אוהבת לחגוג עם מתנות ולכן.... קבלו קובץ להדפסה במתנה ממני! עיצבתי לנו שני דפים להדפסה ביתית עם מילים ל " השבוע אני" דף1 עם מילים ודף 2 עם משפטים. בראש כל שבוע ביומן יש מקום לכתיבת "השבוע אני", רגע אחד בו אנחנו שואלות את עצמנו, מי אנחנו רוצות להיות השבוע, איך אנחנו רוצות להרגיש, מתוך אילו תחושות אנחנו רוצות לפעול? מוזמנות באהבה להוריד את הקובץ המצורף, להורדה כאן או בלחיצה על התמונה


להדפסה בכל מדפסת ביתית, לגזור ולהדביק ביומן. מאחלת לנו למלא את היומן בהמון רגעי שמחה, הגשמה ואהבה! יום יומן שמח!!!!

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page