top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

איך להתחיל לעבוד עם היומן - המדריך למתחילה



קודם כל, תעצרי לנשום, להתחיל לעבוד עם היומן אמור להיות כיף. זו לא חובה, אין ציונים או הגשת בסוף שנה. אף אחת לא תבדוק איזה תרגילים עשית, או איך התמדת בכתיבת רגע משמח. היומן הוא המקום עבורך, המקום שלך לקחת רגע לעצמך. לדמיין, לפנטז, לתכנן ולהגשים. לכתוב מה את מרגישה ומה הצלחת, על מה את מודה ומה למדת במהלך השנה. זה לא מקום שאמור להוסיף לך עוד רגשות אשמה. היומן שלך הוא כלי, כלי שבא לעזור לך ביום יום שלך. לעזור לך לנהל את היום מתוך הקשבה פנימית, לעזור לך להכניס יותר רוגע לימים, ולעזור לך ליזום יותר שמחה בחיים!

אני יודעת שתמיד בתחילת העבודה עם היומן יש איזו חרדת ביצוע כזו. הנייר הלבן, הריח של הדפוס, הכל כל כך חלק ויפה. יש פחד קטן להרוס. אז בואי נשחרר קודם את הפחד הזה ונבין שהיומן לא אמור להישאר נקי ולבן ויפה. הוא אמור להיות כלי לשירותך. להיות מלא בשמחות וקשקושים, פגישות וגם ביטולים. הוא לא צריך להיות קטלוג של איקאה, רק לעבוד עבורך.

ונכון, ספטמבר מרגיש עוד רחוק.. ותהליך תחילת שנה אנחנו רוצות לעשות ביחד בסדנת 'השנה שלי' (פרטים בקרוב) אבל יש דברים שאפשר לעשות כבר עכשיו. קבלי 5 דברים שאת יכולה לעשות כבר עכשיו עם היומן: 1. לכתוב ולקשט ימי הולדת - לכולנו יש ימי הולדת קבועים שחשוב לנו לכתוב, משפחה קרובה, חברים אהובים. קחי לך טושים ומדבקות (מרכיב עיקרי במדריך הזה) וקשטי כבר עכשיו את ימי ההולדת של היקרים לך. את לא צריכה להגזים עם כמות המדבקות, רק לכתוב למעלה יומולדת ל... ולהוסיף איזו מדבקת בלון יכולה להספיק בהחלט.




2. ארועים חשובים - זה הזמן גם לכתוב ולקשט ימי נישואין, ימי הכרות, חגיגת יום הבמבה הבינלאומי או כל מאורע אחר שחשוב לך לציין.  3. חגים ומועדים - החגים העבריים כבר כתובים לך ביומן ואת יכולה להתחיל כבר לקשט אותם. אני אישית מחכה כבר לקשט גם את ימי הכריסמס וההאלווין שאני אוהבת לחגוג (ויש לי מדבקות במיוחד בשביל זה) אז אם בא לך להתחיל כבר עכשיו לראות מתי יוצא פסח או איזו מדבקה תתחיל לך את ראש השנה העברי. עכשיו זה זמן מצוין.

4. חופשות מתוכננות - יש לך כבר איזו חופשה מתוכננת לשנה הקרובה? עושה את יום כיפור בסיני? שטה להפלגה בחופי יון על החגים?  את יכולה להתחיל ולסמן את החופשה ביומן, לקשט ואפילו אולי להדביק לך תמונה של היעד המתוכנן או המלון.  5. תמונות שלך בתוך היומן - את בטח מרימה גבה עכשיו, נכון?  תמונות? מה הקשר? אז הדבר הראשון שאני עושה ביומן החדש שלי זה להדביק תמונות שלי ושל ליאור עם זואי וצ'נדלר. זה הופך את היומן פתאום למאוד אישי. ליומן שהוא רק שלי. המקום שלי. אני אוהבת לפתוח לפעמים את היומן ולראות את המשפחה שלי, זה מזכיר לי להתרכז בדברים החשובים לי באמת. וזה מרגיש עבורי מאוד אישי ונעים.

והטיפ הכי חשוב: תעשי לך מזה כיף! שימי לך מוזיקה שאת אוהבת, קחי לך זמן לעצמך, קחי טושים ומדבקות, וואשי טייפ ועטים כיפים ותהני! זה הזמן שלך! זה היומן שלך! זו השנה ש-ל-ך!


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page