top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

10 טיפים לחיים שמחים יותר


אני מאמינה שהחיים שלנו יכולים להיות שמחים יותר, שתמיד אפשר להוסיף עוד שמחה ליום-יום. אני מאמינה שתירגול חשיבה חיובית הוא משהו נרכש והזוית ראיה שלנו על החיים היא החלטה שלנו בלבד. במהלך חיי עברתי כמה תהליכים של שינוי תפוסי חשיבה, אני קוראת המון ספרים, שומעת הרצאות והולכת לקורסים מסוגים שונים וכל הדרך הזו שבחרתי בה עזרה לי לסגל לעצמי גישת חיים חיובית ואופטימית. זה תירגול יום-יומי שהופך לקל ואוטומטי יותר ככל שמתרגלים אותו.

והיום בפוסט אספתי לנו 10 טיפים שיכולים לעשות שינוי גם הקטן ביותר ולהפוך את חיינו לשמחים יותר ויותר. זה לא קורה ביום, זו דרך חיים.

וזו הדרך בה אני בוחרת לחיות את חיי שלי. וגם... בסוף הפוסט יש הגרלת יומן שנתי לתכנון והשראה- ב-מ-ת-נ-ה!!


** הגרלת היומן הסתיימה** קבלו 10 טיפים לחיים שמחים יותר:

  1. התמידי בהרגלי בוקר שעובדים לך - כאלו שמרגיעים ומטעינים אותך באנרגיה חיובית לכל היום. הרגלים שממרכזים אותך. התחילי את הבוקר עם מחשבה חיובית אחת, עוד לפני שנגעת בנייד, התחילי את הבוקר עם עצמך, קחי כמה נשימות עמוקות ודמייני איך ייראה וירגיש היום שלך.

  2. תרגלי הכרת תודה - בוקר ו/או ערב. פעם ביום לפחות, כתבי לפחות חמישה דברים שאת מודה עליהם היום.

  3. תשאלי את עצמך מה חשוב לך באמת. והתרכזי בזה - כשאת יודעת מה חשוב לך באמת, סדרי העדיפויות שלך משתנים. את לומדת להגיד "לא" למה שלא חשוב ו"כן" למה שכן חשוב. את יודעת להבדיל בין עיקר לטפל וכך הפעולות שלך נעשות עם כוונה מלאה למה שחשוב לך באמת.

  4. נהלי יומן - למדי לתכנן את הימים והשבועות שלך, לעבוד מסודר על לוחות זמנים, סדרי עדיפויות. למדי איך לתעדף את המשימות לפי מה דחוף ומה חשוב, ופני זמן לדברים שבאמת חשובים לך ושאת רוצה להשיג.

  5. שימי לב לרגע משמח ביום - רגע משמח ביום הוא תירגול תשומת לב לדברים הקטנים במהלך היום שעושים לנו טוב על הלב, חיוך קטן, מילה טובה, רגע של התרגשות.

  6. צאי לטבע ותרגלי נוכחות, נשימות ומיינדפולנס - פשוט תהיי בזמן שקט בלי מחשבות שרצות בראש. שימי לב לתחושות הגוף, לצלילים שסביבך, לריחות, לטעמים, פשוט תהיי בתשומת לב שקטה, בלי ביקורת לכל המתרחש סביבך ברגע הנוכחי.

  7. כתבי לך רשימה של הדברים שמשמחים אותך - רשימה שתוכלי לגשת אליה כל פעם שיש לך יום מבאס / מעצבן או פשוט יום באנרגיה נמוכה. יום כזה בו את רוצה להעלות את מצב הרוח. רשימה המכילה דברים קטנים וגדולים שעושה לך נעים בגוף ושמח בלב.

  8. הקיפי את עצמך באנשים חיוביים ואופטימיים - האנרגיה של האנשים סביבך משפיעה מאוד על האנרגיה שלך. שימי לב לשיחות המתנהלות סביבך, לדיבור החיובי או השלילי ובחרי איפה, כמה ועם מי להעביר את הזמן שלך. אל תבזבזי את זמנך על שיחות רכילות, או סיפורי הפחדות שיעשו לך רע או חלילה יכניסו לתודעה פחדים וחרדות מיותרות.

  9. כתבי לך רשימת הצלחות - הצלחות יומיות או שבועיות. כתבי את כל ההצלחות הקטנות והגדולות שלך. למדי לחזק ולהוקיר את עצמך על כל מה שעשית בסוף יום או שבוע. דעי להבחין בכל המשימות שהספקת וגם בהתקדמות - אפילו הקטנה ביותר. סיימי את יומך בתחושה שאת מספיק טובה כמו שאת ושעשית כמיטב יכולתך.

  10. חיי את חייך עם צבע - לצבעים בחיינו יש השפעה ישירה על הרגשות שלנו. חיים צבעוניים מוכחים מחקרית כתורמים לרמת השמחה שלנו. הקיפי את עצמך בצבעים שעושים לך טוב. לבשי לבוש צבעוני לפי טעמך האישי, הכניסי לחייך מוצרים צבעוניים ונסי לשים לב לשילובי הצבעים שמרגשים ומשמחים אותך .


חלק גדול מהטיפים האלו נמצאים כבר ככלים ביומן השנתי לתכנון והשראה שמאפשר לתרגל בצורה פשוטה ויום-יומית ועוזר לחיות חיים שמחים יותר.

אני אשמח לקרוא לאיזה טיפ הכי התחברתן? ונראה לכן שתיישמו. מוזמנות להיכנס לקישור כאן להגיב בתגובות + לשתף את התמונה מעמוד הפייסבוק של הסטודיו ולהיכנס להגרלה על יומן מתנה!


^להשתתפות בהגרלת יומן מתנה לחצו על הכפתור כאן למעלה ^ (ההגרלה תערך ב 26.8- ביום הראשון של היומן השנתי לתכנון והשראה לשנת 2019-2018)

** הגרלת היומן הסתיימה** ** הגרלת היומן הסתיימה** ** הגרלת היומן הסתיימה**

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page