top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

חגיגה של אהבה - פוסט החתונה שלנו

עודכן: 11 באפר׳ 2019


אף פעם לא הייתי מהבנות שחלמו על החתונה שלהן. לא דמיינתי את השמלה, לא חשבתי על המקום. היה לי חשוב לבנות זוגיות טובה ולמצוא את האהבה שכל כך ייחלתי לה. החתונה עצמה, לא הייתה החלום. ואז, לפני שנה ב-22 ליוני, יום לפני חגיגות השנתיים שלי ושל ליאור. חזרתי הביתה למיליון נרות בסלון. בתכלס היו פחות ממיליון נרות. צ'נדלר רץ אליי עם פתק קטן על הצוואר שמצטט שיר שאני וליאור אוהבים וליאור עומד באמצע הסלון לבוש כמו חתן עם חיוך גדול ובהתרגשות עצומה אמר לי במילותיו עד כמה הוא אוהב אותי והציע לי נישואים. עניתי: ברור! ואחרי יומיים של איחולים והתרגשות והתלהבות יתרה מהטבעת המדהימה שליאור עיצב במיוחד בשבילי ביחד עם הוטקראון המדהימים שעיצבו לי את טבעת החלומות שלי, כן, חלום על טבעת היה לי, בכל זאת, זה תכשיט עם יהלומים (!!!), התחלנו לתכנן את החתונה!!


פוסט נוסף על איך תכננתי את החתונה שלנו בעזרת היומן ---> כאן


אז ההחלטה הכי חשובה שקיבלנו בכל הנוגע לתכנון החתונה היה להנות! וכך היה!!!


מצאנו אחרי חיפושים מאוד מהירים את ה-מקום המושלם עבורנו. התחתנו בגלריה- בית לארועים ב M הדרך. מקום קסום שמהרגע שעולים במדרגות שלהם מרגישים שנכנסים לעולם אחר. התאהבנו בגלריה עוד בתחילת הקשר שלנו כשהיינו שם יחד בחתונה אחרת. (תודה לובה ונתן) ואחרי פגישה אחת בגלריה התאהבנו גם בכל הצוות. הרגשנו ואנחנו עדיין מרגישים שהגלריה הפכה להיות כמו משפחה. ובינינו, כשבוחרים איפה להתחתן, מקום שמרגיש כמו בית, זה מקום טוב. הפוסט הזה יהיה מלא בפירגון והמלצות, ואחת הסיבות שהיה לנו קל לבחור בגלריה היה הקייטרינג המופלא שעובד איתם. עץ השדה הנהדרים מכינים אוכל טעים, טרי ומלא ביצירתיות! המנות שלנו היו מגניבות ומיוחדות ולבחור מנות בערב טעימות היו ההחלטות הכי קשות שהיינו צריכים לקבל במהלך כל תכנון החתונה. הכל היה טעים!!!! יש לקיטירינג מבחר נהדר של מנות טבעוניות שענו על כל הצרכים שלנו לטובת הטבעוניים הקרובים לנו מאוד. בנוסף, הרגע הכי משמח שהיה לנו אחרי הארוע, היה ממש אחרי החתונה מנהלת הארוע האדירה שלנו, ספיר, פינקה אותנו בטייק אווי למלון וטרפנו אותו אחרי הארוע כמו משוגעים. במיוחד עוגת השוקולד שמרים האלוהית שלהם!!!

כל הצילומים שמלווים את הפוסט הזה צולמו ע"י ה-צלם שלנו, שהייתה הבחירה הכי קלה שעשינו. דימה וזינוביץ היה מקום ראשון אצלנו ברשימת הצלמים לחתונה. כצלמת היה לי מאוד חשוב לבחור במישהו שאני אוהבת את הצילומים שלו, שאני רואה את היצירתיות שלו ושאני יודעת בלי צל של ספק שיעשה את היום הזה לכיפי ולמקצועי ביחד. כל העיצוב של החתונה הופקד בידי קובי בלאנדר שהיה הבחירה המדוייקת עבורי, חולת שליטה בחיים ובעיצוב בפרט. היה לי ויז'ן מאוד ברור איך אני רוצה שדברים ייראו, כולל 300 מטר גרלנדות דגלים לבנים לאורך כל האולם, וקובי זרם איתי על הכל ובמיוחד, הציע מניסיונו ומיצירתיותו. קובי הפך את הלוח ההשראה שלי לחוויה יוצאת דופן ותלת מימדית שיצרה עולם שנראה בדיוק כמו שאני וליאור רצינו, צבעוני, שמח וחגיגי! או כמו שאמרתי לקובי בפגישה הראשונה שלנו: קונפטי עם נגיעות זהב :) הנה לוח ההשראה שהכנתי לעיצוב של החתונה:


בפוסט הבא אני מראה ממש שלב אחר שלב איך תכננתי את כל החתונה עם היומן שלי

^ דפדפו בגלריה פה למעלה לכל התמונות של העיצוב ^

על המיתוג וכל העיצוב הגרפי אני הייתי אחראית. כל המיתוג ליווה את עיצוב החלל והשולחנות שקובי והצוות הנפלא שלו עיצבו בכשרון אדיר! כולל אשתו המדהימה שקישטה את האורחים שלנו באביזרי שיער עם פרחים חיים וצבעוניים. את המעטפות הקטנות לברכות לאורחים הזמנו מאיביי, כנ"ל את כל הקונפטי שזרקו עלינו בחופה. את ההזמנות וכל דברי הדפוס הדפסתי בדפוס השלמה.


טבעות הנישואין נקנו בזיו אור במתחם הבורסה ברמת גן.


עגילי הוינטג' שענדתי. קניתי אותם בשוק וינטג' בדיזינגוף לפני יותר מ-7 שנים וידעתי שאני אתחתן איתם!

בואו נעצור הכל ונדבר על הזר שלי! הוא היה התגשמות כל חלומות הפינטרסט שהיו לי. קיבלתי את הזר ערב לפני ובכיתי מהתרגשות כשראיתי את הפיוניז, הקרספדיה והקמומיל שמרגישים אותי כל פעם מחדש, הזר היה צבעוני ושמח ועשה לי שמחה למשך כמה ימים אחרי החתונה.


עוד פרטים חשובים: איפור ושיער שעשו אותי יפה מתמיד: מיכל לסמן. קיבלה את ההצהרות שלי, בלי תוספות, בלי אודם, בעיקר בלי :) הרגשתי הכי טבעית ומסודרת. בדיוק כמו שרציתי!

השמלה שלי, שאני מאוהבת בה ואם הייתי יכולה ללבוש אותה כל שישי הייתי עושה זאת, אחראית האחת והיחידה, ג'ול. JUL אני כותבת כדי שיהיה ברור וכי זה שקוף לגמרי. שילמתי על השמלה 1200 ש"ח בלבד! והיא שלי, נתפרה למידותיי ובהתאמה אישית של כל ס"מ. יוליה היא חברה מלפני שנים של ירידים משותפים ואני בטוחה שגם כלות אחרות מקבלות כזה שירות אדיב, אוהב ומכיל. (ושיגעתי אותה על עומק המחשוף שלי, תאמינו לי) נעלי העקב הצהובות שלי נקנו ב'בי יוניק'. נעליי הסניקרס עם הנצנצים שנעלתי בריקודים. נקנו בניו יורק בKEDS בשיתוף פעולה על קייט ספייד.


ליאור לבש מכנס ווסט של דורון אשכנזי. שחוץ מזה שהבגדים שלו סופר יפים ומגניבים. קיבלנו שירות מדהים מדורון עצמו גם בסטודיו שלו בדרום ת"א וגם בחנות שלו בדיזינגוף. עניבת השועל מזארה. הנעליים מטו גו. הגרביים של HAPPY SOCKS

** תודה מיוחדת לקרוספיט פנדה שהיה הלוקיישן הראשון ביום החתונה לצילומים שלנו ומבחינתנו הוא הבית השני שלנו. אנחנו מתאמנים בו כבר שנתיים ומרגישים שם כמו משפחה! זה הרגיש לנו הכי טבעי לבוא להצטלם שם ביום השמח שלנו! **




את החופה האזרחית שהחלטנו לערוך, הנחה וחיתן אותנו, יובל אברמוביץ', שהוא חבר יקר ואיש שאנחנו מאוד מעריכים. שערך לנו טקס מצחיק, מרגש וקצר. החלפנו טבעות והתחייבנו אחד לשניה מוקפים באהבה גדולה של היקרים לנו. החלטנו לא לשבור שום דבר, מכיון שזהו מעמד של חיבור ובניה. ולכן, הרמנו צ'ייסר לחיים עם כולם כדי לחגוג את הרגע!


על המוזיקה שלנו היה אחראי האחד והיחיד אסף אורטל - דיג'יי זרחי! זרחי קנה אותי ברגע שהתחלנו את הפגישה הראשונה והוא שם ממש על ההתחלה את השיר הראשון והיחיד שחלמתי שיהיה בחתונה שלי. אח"כ הוא קלע בול לטעם של ליאור, וזהו. הוא הבין מי אנחנו באותו הרגע. העבודה מולו הייתה קלה ומגניבה דרך אפליקציה לבחירת שירים והחלק הכי חשוב, החתונה הייתה מסיבה אחת גדולה! מהרגע שהגענו לגלריה זרחי ידע לקרוא את השטח, כולל אותי ולדעת מתי לשים לי שיר שיעלה בי חיוך. הריקודים אחרי החופה היו אוסף של שיר אחרי שיר אחרי שיר של דיוק והנאה אחת גדולה!

אני מקווה שלא שכחתי עוד ספקים, היינו מרוצים מכל אחד ואחד מהם והם עשו לנו את היום השמח הזה לשמח במיוחד. עוד תודה חשובה לקבוצה הסודית של כלות אורבניות שליוותה אותי בכל החלטה. בכל חיפוש, בכל המלצה. למדתי שם דברים שלא ידעתי שאני צריכה ללמוד, כמו חישובי אחוזי אישורי הגעה והתחייבות לאולם (WTF?) אבל זה חשוב. תאמינו לי. אז המלצתי החמה, אם אתן מתחתנו בקרוב, בקשו אישור להצטרף לקבוצה, היא מלאה בידע ותמיכה. הקבוצה כאן פוסט נוסף על איך תכננתי את החתונה בעזרת היומן השנתי לתכנון והשראה כאן

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page