top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

יומן לחיים שמחים יותר!


זו השנה השלישית שאני משיקה את היומן השנתי של הסטודיו וכל שנה יותר מרגשת מהקודמת. רגע, מה זה היומן השנתי של הסטודיו? אם את לא מכירה, אז נעים להכיר, זה היומן השנתי לתכנון והשראה


יומן שנתי לתכנון והשראה הוא יומן שונה מכל יומן שאי פעם היה לך. הוא עוזר לך לחיות חיים שמחים יותר, הוא פותח ועוצב כדי להעצים אותך ביום-יום, לעורר בך השראה, להכניס יותר חשיבה חיובית, צבע, נוכחות ובעיקר להתרכז בדברים שחשובים לך באמת. בעזרת תרגול של הכרת תודה, כתיבת רגע משמח אחד ביום, התבוננות בלמידה התמידית של החיים וחגיגת ההצלחות שלנו. היומן הוא כלי אימוני שמאפשר לך לעבור תהליך של התפתחות אישית. הוא עוזר לתכנן, לבצע ולהתמיד ובכך להשיג את המטרות שלנו. כולי תקווה שהיומן ילווה אותך בכל יום ויום בשנה החדשה ויעזור לך להקשיב פנימה, להסתכל קדימה ולפעול מתוך אהבה! שהיומן יהיה המקום שלך לתכנן את החיים שאת רוצה לעצמך, ולבחור ללכת בדרך שלך! ביומן 200 עמודים, תכנון שנתי, חודשי ופריסה שבועי וצבעונית, כל חודש בצבע אחר. בכל חודש יש פוסטר השראה שאפשר לגזור מהיומן ולמסגר או לתלות על לוח ההשראה ביומן יש גם דפים לשרבוטים ומחשבות, מקום לרעיונות ומטלות שוטפות.

בתחילת היומן תמצאי את תהליך תחילת השנה שהוא מורכב מתרגילי כתיבה אינטואטיבית, שמש חשיבה, עמוד שלם לעיצוב לוח השראה לתחילת השנה, כדיי שנוכל לראות את מה שאנחנו רוצות להשיג, לזמן לחיינו בעזרת תמונות, מילים וצבעים את השנה שאנחנו רוצות לעצמנו.

ומקום לרשום במסודר רשימת חלומות ומטרות עם הבנה עמוקה למה אנחנו רוצות להשיג את המטרה ומה נרגיש במהלך ובסוף התהליך.

הכל כדי לחיות חיים של הגשמה!

התהליך מתפרס על כמה וכמה עמודים כדי לעזור לנו לחשוף בעזרת התבוננות והקשבה פנימה, מה אנחנו באמת רוצות ומה חשוב לנו באמת ומשם לתכנן מתוך כוונה את השנה שלנו.

תרגילי כתיבה נוספים בתחילת היומן כמו 'מהי הצלחה עבורי' ו'מה חשוב לי באמת' יהיו המקום שלנו לשאול את השאלות החשובות שיעזרו לנו לדייק לעצמנו את דרך שלנו.


לרכישת היומן השנתי לשנת 2019-2018 קפצו לחנות הסטודיו כאן

עוד כלים שתוכלי למצוא ביומן:

תכנון שבועי: מה אני רוצה להשיג השבוע זו השאלה המנחה אותנו בתחילת שבוע. זה המקום לכתוב בדיוק מהי הכוונה שלי, בשביל מה אני פועלת ולמה אני עושה את מה שאני עושה.

בתוך התכנון השבועי יש מקום למשימות חשובות, זה המקום שלך לרשום פעולות קטנות וברורות שיקדמו אותנו לקראת המטרות החודשיות הגדולות. התקדמות של צעדים קטנים אל עבר הגשמה גדולה!

סיכום שבועי: זה ה-מקום שצריך לקבל תשומת לב מכן. שלוש שאלות חשובות של התבוננות, הצלחות והכרת תודה. שאלות שהן המפתח לתירגול חשיבה חיובית. וודעו שיש לכן זמן מוגדר בו אתן מקדישות חמש דקות בסוף השבוע, חמישי-שבת בו אתן עוצרות ומתבוננות בכל הטוב והחיובי שהיה לכן השבוע.

רגע משמח ביום: תירגול כתיבת רגע משמח ביום הוא תירגול חשוב לחיים שמחים יותר. ברגע שאנחנו עוצרות לכתוב רגע משמח, אנחנו חוות אותו מחדש וכך מכניסות עוד שמחה ליום יום שלנו.

רשימת דברים קטנים וגדולים שאני רוצה לעשות השנה: יש לנו הרבה חלומות ומטרות, זה המקום לאחד אותם על דף אחד ולכתוב בדיוק את החלומות שאתן רוצות להגשים השנה.

לוח השראה: לדמיין איך תראה השנה זה לא מספיק, זה המקום שלנו להפוך את הדימיון למציאות ויזואלית ולהתחיל להדביק בלוח תמונות, מילים ואיורים שיראו לנו איך החלומות והמטרות שלנו נראות!

סרטון על איך לבנות לוח השראה מופיע בעמוד הסטודיו בפייסבוק כאן

תכנון חודשי ומטרות חודשיות: זה המקום לראות את כל החודש, לכתוב 3 מטרות הכי חשובות בהן אתן רוצות להתקדם!

כדי לחיות חיי הגשמה ולהשיג את המטרות שלנו אנחנו צריכות להיות בתהליך של התקדמות, מתוך כוונה, להבין למה אנחנו עושות את מה שאנחנו עושות ולהתקדם אל עבר המטרה הגדולה. מטרות חודשיות עוזרות להתקדם בכיון הנכון לנו. חודש אחר חודש.

סיכום חודשי: כל סוף חודש יש לנו מקום להתבוננות, הכרת תודה ולסכם את כל החוויות שהיו לנו החודש: רגעים משמחים בחודש הכרת תודה חודשית אתגרי החודש ומה למדתי מהם? ההצלחות שלי החודש על מה אני גאה בעצמי החודש? מה אני רוצה לשפר/ לעבוד עליו בחודש הבא? למה אני מצפה בחודש הבא?

פוסטרים של השראה: נגמר החודש?

אתן יכולות בקלות לתלוש את הפוסטר החודשי למסגר או לתלות מול העיניים!

משפט השראה שבועי: כל שבוע ביומן יש משפט אחד שמטרתו להעצים, לחזק ולמקד אותנו. הוא שם לעודד ולעורר השראה.

למשפט ההשראה השבועי יש קטע, הוא תמיד מדויק.

בדקי כל שבוע מהו משפט ההשראה השבועי ומה הוא בא להגיד לך.

השבוע אני: בחירת הוויה שבועית, תחושה או רגש שילווה אותנו במהלך השבוע. שאלי את עצמך, מי אני רוצה להיות השבוע, איך אני רוצה להרגיש?

^ לעוד תמונות דפדפו בגלריה מעל ^ לרכישת היומן השנתי לשנת 2019-2018 קפצו לחנות הסטודיו כאן


בפוסט הבא בבלוג ארחיב על ספר המדבקות החדש 'אופטימיות מדבקת'

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page