top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

להגביר את השקט - ניקוי דיגיטלי


אנחנו חיים בעולם דיגיטלי ורועש, הכל מצפצף לנו מכל פינה, יש לנו התראות לכל דבר, טלפונים, רדיו, טלוויזיה, כביש, אנשים. מתי יש לנו רגע שקט לעצור ולשמוע את עצמנו?


במהלך השנים האחרונות, קראתי המון וסיגלתי לי הרגלים שמרגיעים אותי, מחזירים אותי למרכז שלי, עוזרים לי להקשיב לעצמי יותר ובכך עוזרים לי לחיות חיים שמחים ושלווים יותר.


לכן, אספתי כמה כלים שיעזרו לנו להישאר מרוכזות בעצמנו בתוך העולם הדיגיטלי טיפים קטנים על איך להישאר מפוקסות בעשיה שלנו בלי לתת לרעשים מבחוץ להשתלט עלינו ולערער אותנו: לפתוח את היום בדברים משמחים- ויז'ואלים נעימים, להתבונן מהחלון, לעשות מדיטציה / תרגול נשימות, רק לא פייסבוק. זה יכול להיות פינטרסט, זה יכול להיות ספר מקדם, זה יכול גם להיות טבע וציוץ ציפורים. אבל בבקשה, אל תפתחו את הבוקר בלקרוא מה עבר על כל העולם ואחותו. המסרים שתקראו על הבוקר יעצבו את האנרגיה שתלכו איתה כל היום, לא עדיף להקשיב פנימה?

לנקות את העמוד הראשי בפייסבוק מאנשים שליליים / שעושים לכן רע לראות או לקרוא- אני בטוחה שלכולכן יש אנשים כאלו בפיד, המתלוננים הסדרתיים, אלו שהכל קורה להם, עושים להם, שותים להם, כ-ל ה-זמ-ן! אז נכון, לפעמים פייסבוק קיים בשביל להוציא קיטור. אבל אם אני רואה שהוויב השלילי מגמתי, אני מאוד קלה על הדק מקש הunfollow

לבטל תצוגה מדפים לא רלוונטיים / לא תורמים - אם אתן שמות לב שאתן רואות דפים שלא באמת מעניינים אתכן בפייסבוק או פרופילים שלא מרגשים אתכן באינסטגרם - ביי! תבטלו מעקב, תעשו unfollow.

Unsubscribe -מיילים שלא מעשירים אתכם, כאלו שסתם ממלאים לכם את התיבת מיילים, דואר אלקטרוני שלא זכור לכם למה נרשמתם אליו בכלל. גלילה קטנה לתחתית המייל והסירו את עצמכם מרשימת התפוצה. זה מאוד פשוט. להוריד ולסדר התראות בנייד- תשאירו רק מה שחשוב באמת. התראות בנייד מקפיצות אותנו, ממש מכניסות את הגוף למצב של תגובה ולפעמים מאוד מפריעות לנו להישאר בפוקוס שלנו. בטלו כל צפצוף או התראה שלא חשובה לכן.


ספרו לי אם הפוסט הראשון בסדרה #להגביר_את_השקט תרם לכן באיזה שהוא אופן. מוזמנות לכתוב לי כאן למטה בתגובות או במייל של הסטודיו כאן בנוסף, במהלך כל חודש מרץ יש פעילות מיוחדת שתתעסק ב "להגביר את השקט" בקבוצה הסגורה בפייסבוק "לפעול מתוך אהבה" - מוזמנות באהבה להצטרף ולתרגל ביחד. להצטרפות לקבוצה לחצו כאן


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page