top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

מתנות של אהבה


לקראת יום החתונה שלנו, החלטתי להכין לליאור שלי ערכת חתן ליום המיוחד שלנו.

כי מבחינתי, יום החתונה שלנו הוא לא רק היום שלי, הוא היום של שנינו! הוא היום בו אנחנו בוחרים לחגוג את האהבה שלנו וזה יום שבו אני מאמינה ששנינו צריכים לקבל את מלוא תשומת הלב! בעולם החתונות מרבים להתייחס לכלה כאילו היא מרכז העיניים, היא המובילה, איתה מדברים, אותה שואלים והיא מחליטה. וכבר מתחילת תהליך ההכנות לחתונה, ווידאנו שמתייחסים אלינו שווה בשווה, כמו שאנחנו מנהלים את הזוגיות שלנו. שנינו מחליטים, שנינו מדברים, כי הרי... שנינו מתחתתנים :) לכן, גם ביום החתונה, רציתי לתת לליאור תשומת לב ועוד קצת פינוקים ואהבה!


חשבתי מה הוא צריך ליום המיוחד הזה, מה ישמח אותו? (ויסקי טוב) מה אני אצטרך שיהיה איתו (טישו) מה תמיד טוב שיש (טיק טק) ועם מה עוד אני יכולה לפנק אותו?



תגיות לכל מתנה עם הסבר קצר על השימוש של המתנה.


ברכה אישית על נייר קראפט חום עם מדבקות והרבה מילים מרגשות בפנים.



זה הסלפי הראשון שצילמנו ביחד, בערך חודש אחרי שהכרנו.

לא ידענו כלום אז, אני רק ידעתי שאני מאוהבת ;)



קרמים וסבונים לגברים מפריימארק קופסא מחנות רנדומלית בברלין בקבוק וויסקי קטן מהדיוטי פרי טיק טק מהקיוסק ליד הבית שוקולד ריסס מהדיוטי פרי תחתונים וגרביים מפריימארק



בסופו של דבר ביום החתונה, ליאור השתמש רק בדרינק של הוויסקי, ובשוקולד. אבל אחרי שהיום עבר וחזרנו לשיגרה היה לו זמן להשתמש בכל הדברים והוא מאוד נהנה מהם. הקופסא מאוד הפתיעה אותו, והברכה מאוד ריגשה אותו, שזה הכי חשוב מבחינתי :)

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page