top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

איך לעבוד עם היומן ביחד עם יומן דיגיטלי – נייר עם נייד!

עודכן: 24 בפבר׳ 2020


הרבה נשים שואלות אותי למה הן צריכות את היומן הפיזי, יומן שנתי לתכנון והשראה, אם הן משתמשות ביומן בנייד, בגוגל קלנדר או באווטלוק במשרד. ושמתי לב שעולה המון השאלה איך בעצם לעבוד עם שני יומנים, איך זה לא מבלבל, מציק ומעכב. לכן, החלטתי להסביר קצת על איך אני עובדת עם שני יומנים, גם יומנייר (ותודה לאירית הלקוחה שלי שהמציאה את החיבור הגאוני הזה) וגם יומן דיגיטלי (או כמו שאני משתמשת בו : יומנייד)


קבלו טיפים איך לעבוד עם היומן השבועי לתכנון והשראה ביחד עם יומן דיגיטלי: 1. דייט עם היומן- כל שבת בערב אני יושבת לתכנן את השבוע שלי, והדבר הראשון שאני עושה זה סנכרון יומנים. כל הפגישות שהכנסתי ביומן הדיגיטלי על הדרך, מהנייד, את כולן אני רושמת ביומן הפיזי. כמובן שפגישות משמחות אני צובעת, מקשטת ומדביקה מדבקות! אני בעד לחגוג את החיים, כמה שיותר צבע, יותר טוב! לזכור לעשות תכנון שבועי שמונע מהמטרות החודשיות. להיות במוד יוזם ולא מגיב.


כחלק מהכנת השבוע הבא, אני ממליצה לראות את השבוע, לדמיין, להכניס לתוכו את הרצונות שלנו, מה בא לנו שיהיה בו, ממש אפילו לכתוב ולזמן דברים שאנחנו רוצות שיקרו. תמיד אפששר למחוק, מקסימום זה יקרה!! זימון על הנייר זה משהו שאני מאוד ממליצה, לכתוב ביומן את מה שאנחנו רוצות שיקרה. אי אפשר לזמן דיגיטלית! לכן, כשאנחנו בשקט עם היומן הפיזי, מול השבוע שיהיה, זה זמן מעולה לזמן לנו את השבוע שאנחנו רוצות לעצמנו.


2. לעדכן באמצע השבוע דחופים שנכנסו מהנייד – לא לפחד למחוק, לקשקש להדביק על ביטולים. אלו החיים. דינמיים. אם באמצע נסיעה לפגישה, או בתור בסופר נכנס משהו ללו"ז והיומן לא בהישג יד, כמובן שנכתוב את הפגישה בנייד. אבל בשביל שלא נשכח וחלילה נקבע על הפגישה משהו אחר ביומן הפיזי, רצוי מאוד לעדכן את הפגישות גם ביומן הפיזי, או בתחילת כל יום ללעבור על הנייד, או בסוף יום לעדכן את היומן הפיזי, מה שעובד לכן הכי טוב.


היומן הפיזי הוא המקום שלנו לפגוש את עצמנו, לכתוב, לחלום, לקשקש עם העט, לדמיין, לתכנן, לבצע ולהתמיד!

כשיש לנו כל היום התראות וצפצופים וקופצים לנו על המסך מלא הודעות אין לנו באמת זמן לעצור שניה ולשאול, מה אני רוצה, מה יקדם אותי, מה עכשיו בא לי לעשות.


זמן יומן הוא זמן טוב להתרחק מהמסכים ולקחת רגע לעצמי, לשאול את עצמי שוב,איפה הכוונה שלי, מה אני באמת רוצה, כוונה מהלב עובדת טוב יותר כשהיא יוצאת מהיד לנייר. היא חזקה יותר, ברורה ובהירה יותר. החיים שלנו גם ככה מלאים בשינויים, תזוזה והפתעות, אנחנו צריכות מקום לזכור למה אנחנו עושות את מה שאנחנו עושות, מה רצינו להשיג השבוע, איך אנחנו רוצות להנות מהיום- יום שלנו ועל מה אנחנו עוצרות ומודות! השילוב בין יומן שנתי לתכנון והשראה לבין יומן בנייד הוא שילוב מתבקש בחיים הדיגיטליים שלנו, והוא שילוב אפשרי מאוד. אם רק ניקח לנו עוד כמה רגעים לעצור לנשום, ונחיה את החיים שאנחנו רוצות ומאחלות לעצמנו. יומן שנתי לתכנון והשראה ניתן לרכוש בחנות הסטודיו כאן

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page