top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

אוסף המדבקות שלי



אני משוגעת על מדבקות, זה כנראה התחיל אי שם בגיל 4 ומאז זה לא הפסיק. אני קונה כל הזמן מדבקות חדשות, גם הפשוטות ביותר, עיגולי ולבבות צבעוניים וגם המיוחדות ביותר, שקופות עם איורי ניו יורק או הטבעות זהב מיוחדות. אני כמובן מלאה בדפי המדבקות בעיצובי, אני תמיד שומרת לי סט אחד לפחות בצד בשבילי.


אני יודעת שגם אתן אוהבות מדבקות, ומי שיש לה את היומן שלי בטוח מכירה כבר את כל השיגועים שאני מראה עם המדבקות שלי ביומן. אז לקראת תחילת השנה החדשה עם היומן החדש יומן שנתי לתכנון והשראה 2017-2018 החלטתי להכין פוסט מקיף על אוסף המדבקות שלי, בתקווה שאני באמת אמצא לינקים לרב המדבקות שברשותי. בואו נתחיל! 1.אופטימיות מדבקת, הסט הלבן - מעל ל-150 מדבקות צבעוניות ומשמחות. איורים, משפטי השראה

וגם דף שלם שכולו לבבות וחצים לשימוש במיוחד ביומן. לרכישה כאן


2. אופטימיות מדבקת #2 - הסט השקוף - מעל ל-250 מדבקות שקופות וצבעוניות שיעשירו את דפי היומן שלכם בהרבה צבע, משפטי העצמה, מילים חיוביות ואיורים נפלאים! לרכישה כאן



כן, יש לי קטע עם מדבקות שקופות!!!


3. מדבקות ניו יורק / פריז / מצלמות (היה לי גם לונדון שסיימתי) את המדבקות האלו מצאתי באיביי ממש לפני הנסיעה שלי ללונדון ומאז רכשתי עוד כמה סטים כי גם נסיעה לניו יורק מתוכננת ואי אפשר בלי מדבקה קטנה של פסל החירות או מונית צהובה, נכון?


את הלינק המדויק של המדבקות השקופות של ניו יורק ופריז אין לי כי זה ירד מהחנות. אבל המדבקות מאיביי מהחנות הזו

4. מדבקות זהב כל מדבקה שהיא מזהב תגיע בסופו של דבר לאוסף שלי. בחנויות היצירה יש מגוון רחב של מדבקות זהב, בצורת עיגולים או לבבות, מאלו יש לי המון, אבל לאחרונה מצאתי עיגולי זהב נצנצים, ממש כמו נעלי רוני קנטור שלי, שנוצצות משמחה! אני לא זוכרת את שם החברה, אבל קניתי אותן בחנות יצירה ואני בטוחה שהן ימצאו בכל חנות יצירה עם מגוון עשיר של מדבקות.


5. מדבקות אבטיח, אננס ומגוון רחב של צמחים את המדבקות האלו קניתי בפריז, בחנות בשם: Adeline Klam (פוסט על חנויות הנייר בפריז מחכה שאשב לכתוב אותו - מקווה שזה יקרה בקרוב)


כמו שאתם רואים, אני ממש מתקמצנת עליהן. הן סופר מיוחדות ועם הטבעת זהב על חלק מהן!


6. מדבקות פרחים מרובעות - מכאן


7. מדבקות מילים שקופות - מכאן חלק מהמילים באנגלית, יש קצת בסינית, אבל הן כל כך מגניבות ומשמחות שהזמנתי לי כמה וכמה סטים כאלו.

יש לי עוד המון מדבקות שאני ממש לא זוכרת מאיפה רכשתי אותן וזה לא פייר שאראה לכם מדבקות בלי לינקים מסודרים, אז רק עוד הצצה קטנה למגוון הלבבות שיש לי באוסף.. כי אי אפשר בלי עוד קצת לבבות...


וואשי טייפ - הוואשי צריך לקבל פוסט בנפרד לדעתי, אבל שתדעו שאין תכנון חודשי בלי וואשי, בניית התכנון בעזרת צבעים וסימוני ימים עוזרת לי לראות ארועים מתמשכים כמו טיולים, חופשות, חגים ואפילו ימי כנסים או השקות למינהן. אני קצת התמכרתי לוואשי דק, שאפשר לראות שאני משתמשת בכל הצילומים שלי עם היומן, הוא מגיע בכל צבעי הקשת והוא שימושי לי מאוד. קניתי כאן



תיק המדבקות שלי: בואו נדבר על זה רגע, איפה אתן מאחסנות את המדבקות שלכן? שנים הייתי עם תיקיה פשוטה שהדפים היו אחד על השני ולא יכולתי לדפדף בהם בהנאה. ועכשיו, מצאתי באופיס דיפו תיקיית דפדפוף של פלפוט שמכילה את כל הדפים שיש לי ונוחה לשימוש, אני ממש יכולה לפתוח אותה ולקבל תמונה רחבה של כל האוסף וככה לבחור עם מה בא לי להתחיל. אז אם גם אתן חובבות מדבקות, שתפו אותי בתגובות כאן בתמונת האוסף מדבקות שלכן.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page