top of page
  • תמונת הסופר/תgiborinbal

יומן שנתי לתכנון והשראה


יומן שנתי לתכנון והשראה הוא יומן שונה מכל יומן שאי פעם היה לך. הוא עוזר לך לחיות חיים שמחים יותר, הוא פותח ועוצב כדי להעצים אותך ביום-יום, לעורר בך השראה, להכניס יותר חשיבה חיובית, צבע, נוכחות ובעיקר להתרכז בדברים שחשובים לך באמת.


בעזרת תרגול של הכרת תודה, כתיבת רגע משמח אחד ביום, התבוננות בלמידה התמידית של החיים וחגיגת ההצלחות שלנו.היומן הוא כלי אימוני שמאפשר לך לעבור תהליך של התפתחות אישית.הוא עוזר לתכנן, לבצע ולהתמיד ובכך להשיג את המטרות שלנו. הרצון הגדול שלי כשעיצבתי את היומן הוא שהיומן ילווה אותך בכל יום ויום בשנה החדשה ויעזור לך להקשיב פנימה, להסתכל קדימה ולפעול מתוך אהבה!  ביומן 200 עמודים, תכנון שנתי, חודשי ופריסה שבועי וצבעונית, כל חודש בצבע אחר. בכל חודש יש פוסטר השראה שאפשר לגזור מהיומן ולמסגר או לתלות על לוח ההשראה ביומן יש גם דפים לשרבוטים ומחשבות, מקום לרעיונות ומטלות שוטפות. יש ביומן עמוד שלם לעיצוב לוח השראה לתחילת השנה, כדיי שנוכל לראות את מה שאני רוצה להשיג, לזמן לחיינו בעזרת תמונות, מילים וצבעים את השנה שאנחנו רוצות לעצמנו.


בחנות הסטודיו תוכלו למצוא את היומן ואת מארז ׳יומן וחברים׳ שמכיל בתוכו את כל מה שתרצו ביחד עם היומן השנתי שלכם. 

מדבקות, סימניות ועט שזה מושלם :)  


לפני שנתיים כשהתחלתי לחלום ברצינות על היומן שאני רוצה לעצב, שאלתי את עצמי מהו יומן החלומות שלי, מה הייתי רוצה שיהיה בו וכל שנה אני  שואלת את עצמי את אותה שאלה ומשפרת עוד את היומן כדי שילווה אותי ואת הלקוחות שלי בשנה שלנו ויעזור לנו לחיות חיים שמחים יותר ולפעול מתוך אהבה! 

מוזמנים באהבה לחנות הסטודיו 


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page